Mayıs annedir... Ilık bir ilkbahar sabahıdır çoğunlukla.... Koşulsuz uzanılan kucak, saçlarınızda dolaşan şefkatli bir el, kaprislerinizi çeken kocaman bir yürek, hırçın dalgalardan kaçıp sığındınız güvenli liman. Yaşam döngüsü sürer ve o çok sevdiğiniz mayıs yaşamınızdan çeker gider. Artık içinizde bir sızıdır, hiçbir sözcükle tanımlanamayan özlemdir.
Ama yaşam sürer işte, kucağınıza meleğinizi aldığınızda, artık siz mayısın kendisi olmuşsunuzdur. Karşılıksız-koşulsuz-beklentisiz sevmek, artık kendiniz değil “onun” için yaşamak klasik mayıs olma halleridir...
İnsan bir reklamdan böylesine etkilenir mi? Etkilendim işte. Artık koskocaman bir kadın olmuşken ve bu sabah beni yanaklarımdan öperek uyandıracak iki güzel çocuğun annesi olmanın mutluluğuyla güne başlamaya hazırlanıyorken, yıllar önce yaşamımızdan çekip giden “mayısım” geldi gözlerimin önüne. İçimde derin bir sızı, tarifsiz özlem... O sıcacık gülüşlü, aydınlık yüzlü, ufak-tefek ama kocaman yürekli kadın, o annelerin en güzel kokulusu...
Teknosa’nın anneler gününe özel hazırladığı “Son teknoloji anneler” reklamı işte böyle duygular yaşattı bana. Yaklaşık 2 haftadır ekranlar, bilboardlar, alışveriş merkezleri “Anneler Günü” temasıyla doluydu. “Her şey anneler için” sloganı bir numaraydı. Buharlı-buharsız elektrik süpürgeleri, ütüler ve son dönemlerin en gözde armağanı “pırlanta”reklamlarından bunalmışken Teknosa’nın o reklamı takıldı gözüme: Her halinden “annelik”akan bir kadın, koltukta kestiriyor, altyazıda açıklama: Stand by modu. Belli ki“yakışıklısı”nı beklemiş gecenin ilerleyen saatlerine kadar. “Ben geldim anne” sesini duyunca bir rahatlama yüzünde, “Sen mi geldin” deyip, yatmaya giderken, altyazı yine devrede: Kimlik doğrulama sistemi. Hele o kız arkadaşa yönelik “yüz tanıma sistemi”yle “Hiç gözüm tutmadı bu kızı” halleri yok mu, bittim ben o bölüme. Hasta olunca devreye giren “anti-virüs”programı, “kıymetlisi” dışarı çıkarken, “üşüteceksin”i haber veren “erken uyarı sistemi” ve tabii ki asla bitmeyen anılardan oluşan 100 bin terabaytlık hafıza! Ve reklamı bitiren mesaj: Teknolojide ne varsa annelerde daha fazlası var!
Harika bir slogan... Her şeyiyle“şapka çıkarılacak” bir kurumsal reklam, ince bir espri ve zekâ ürünü.
Hem duygusal, hem teknolojik, hem sevecen, hem hüzünlü, “İşte böyledir annelik” dedirten bir kurgu... O yüzden ekranda bir kez izledim ama Youtube’da defalarca izledim. Reklam ekibini alkışlıyorum.
İşte bu duygularla ben, tüm annelerin Anneler Günü’nü kutluyorum.
Gambling addiction can lead to depression, including an
YanıtlaSilThe symptoms 안양 출장마사지 are often 강원도 출장마사지 self-reported, and there's more to a 밀양 출장샵 gambling addiction 시흥 출장안마 than in 남원 출장안마 other parts of the world. You can't be a